הסמכות
קצת עליי
לעולם הגישור נכנסתי כבר מגיל 12, כששימשתי כמגשרת טבעית בין הורי שהתגרשו. משם צמחו היכולות שלי להקשיב לעומק, לראות את שני הצדדים ולהוביל לדיאלוג.
עם השנים הפכתי את הכישרון הטבעי הזה למקצוע. לצד לימודי תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה ותואר שני בגישור ויישוב סכסוכים, צברתי ניסיות מגוון בתפקידים המשלבים ניהול, משאבי אנוש והדרכה. החל מניהול צוותי מתנדבים, דרך ריכוז פרויקטים וחיבור בין מגזרים שונים, ועד ניהול תחום משאבי אנוש ותפעול בארגון ארצי.
היום, בעבודתי כעצמאית, אני מנחה סדנאות, מלווה מנהלים וצוותים, ומסייעת לעסקים ולארגונים לפתח מיומנויות של הקשבה, שיח אפקטיבי ופתרון קונפליקטים. כל תהליך שאני מלווה נבנה בהתאמה אישית תוך שילוב ייחודי של ניסיון בשטח, ידע אקדמי והבנה מערכתית בכדי ליצור מערכת יחסים בריאה, שיתופי פעולה יציבים ותוצאות שמחזיקות לאורך זמן.

אודות
כינרת שמעיה - מייצרת הקשבה להסכמות
נעים להכיר, כינרת שמעיה, מגשרת עסקית וארגונית, יועצת לישוב מחלוקות, מלווה מנהלים, יזמים ושותפים עסקיים בבניית שיתופי פעולה והסכמות, מנחת סדנאות ומרצה.
בעולם העבודה קונפליקטים הם לא שאלה של אם אלא של מתי. בכל שותפות, צוות או תהליך צמיחה הם חלק בלתי נפרד מהדרך. ההבדל טמון באיך בוחרים לנהל אותם.
אני מאמינה שכל קונפליקט יכול להפוך ממכשול להזדמנות לשפר את האמון, לחדד מטרות ולהפוך תקיעות למנוע של צמיחה אישית ועסקית.
החזון שלי
אני רואה בגישור דרך חיים וכלי לתקשורת בין אנשים באופן נעים ואפקטיבי יום יומי לרווחה נפשית והשפעה כוללת בחיים העסקיים כמו גם באישיים.
לגישתי, עם הקשבה והבנה של הצרכים והאינטרסים של כל צד, ניתן לסלול את הדרך למציאת פתרון הדדי, יעיל ופשוט לטווח ארוך.
אני כאן לרשותכם,
כינרת שמעיה – מייצרת הקשבה להסכמות
מה הלקוחות מספרים עליי...
כינרת, קבלתי את החוברת שלך. הוא מהווה ריכוז יפה ומסודר לניהול קונפליקטים ויכול לשמש גם מגשרים. חומרים אלה הם גם מיקצועיים וגם ניסיון שלנו והזמן שאנו עוסקים בזה ומשתמשים הוא ההבדל בין מי שלא מכיר את התחום ומי שפועל בו. הסוד הוא תרגול והתמקצעות שכמעט ואין בארגונים ועסקים אחרת לא היו הרבה תביעות בבית המשפט. אני מרוצה שרכשתי את החוברת.
אפרים וילינגר
מה הלקוחות מספרים עליי...
קראתי את המדריך שכתבה כינרת שמעיה
בנושא ניהול קנפליקטים,
נהניתי מהידע המעשיר לצד הכלים הכ"כ מעשיים,
ושימושיים בכל מערכת יחסים, וכמובן בארגונים ועסקים שבאופן טבעי,
לא ניתן להימנע מקונפליקטים,
אני חושבת שהמדריך מלמד את השפה אל הלב של השני,
ומהי הקשבה אמתית לצרכיו.
ויהי רצון שנזכה ליישם את העצות הנפלאות,
וכמו שכתוב בסוף המדריך "שנראה כל אחד מעלת חברנו" אמן.
שולמית ציקרין
מה הלקוחות מספרים עליי...
במסגרת תפקידי השתתפתי בקורס לגמול השתלמות "קורס גישור" של מאה שעות.
בחלק הראשון קיבלנו מרצה בשם כינרת שמעיה. המרצה מדהימה, מקצועית ברמות, אחראית, נעימת פנים, צנועה.
כינרת יוצרת קשר חם ותומך עם כל המשתתפים. כל מפגש איתה היה מעניין מאוד ולא דומה לקודם.
מאחלת לכינרת שמעיה הצלחה רבה.
נטלי דנילוב
מה הלקוחות מספרים עליי...
כינרת יקרה,
מי ייתן וכל חייך לא תפסיקי ללמוד וללמד, לחלוק מהידע הרב שצברת,
להחכים ולהגדיל את היכולת האנושית להבין, תודה על העברת שיעורים מאלפים ומלאים בתכנים.
תודה על כלים נפלאים להתנהלות בחיי היום יום ובכלל, שמחה שנפלה בידיי הזכות ללמוד ולהחכים והכל בזכותך.
מאחלת לך להמשיך בדרכך הנעימה ללמוד וללמד.
בהערכה רבה,
אורנה חרזי
מה הלקוחות מספרים עליי...
אני רוצה להמליץ בחום על כינרת שמעיה המדהימה שהעבירה קורס גישור במסגרת לימודי גמול א' לעובדי המדינה.
כינרת לא רק מכירה את החומר ומעבירה אותו בצורה רהוטה וברמה גבוהה, אלא גם הייתה מאוד זמינה לתלמידים לכל שאלה או הבהרות שנדרשו אפילו מעבר לשעות הקורס וברור שהיא מעבירה את החומר מתוך ניסיון אישי ואהבה שהיא רוכשת למקצוע. כינרת הקדישה המון זמן ומשאבים כדי לעזור לנו להבין את החומר, לתת לנו חומר תיאורטי להישען עליו גם בשלבים המאוחרים יותר ובשלב הפרקטיקה של הקורס מתוך הבנה אמיתית שלנו את החומר. בכל פעם שהייתי צריכה עזרה או הבהרה נוספת, היא היתה שם עם רצון אמיתי לעזור.
ממליצה בחום על הקורס והמרצה!
לוטם אילון
מה הלקוחות מספרים עליי...
הי כינרת! רציתי להודות לך אישית על ההרצאות המרתקות והמלמדות שעברתי איתך בקורס גישור. הסימולציות וניתוחי המקרה היו מעניינים ונתנו ממש לחוות את התהליך. העברת את החומר בצורה נעימה ומקצועית ושאפו על הסבלנות עם כיתה מאתגרת. אין ספק שלקחת כלים לא רק לעבודה גם לחיים. שיהיה המון בהצלחה בהמשך! תודה רבה.
אסף אלמליח
מה הלקוחות מספרים עליי...
אני ממליצה בחום על שירותי הייעוץ של כינרת.
במספר מקומות בהם עבדתי, מצאתי עזרה וייעוץ ממנה שהובילו לפתרונות מהותיים לקונפליקטים שעלו.
בנוסף, בסיטואציה תחרותית ומלאת משחקי כוח בארגון בו עבדתי, הייעוץ של כינרת הביא אותי לפעול באופן שהוביל לשיפור משמעותי בקשריי עם המנהל.
במקום עבודה אחר, הייעוץ של כינרת עזר לי לבנות קשרים עם חברי צוות שלא שיתפו פעולה. היא לימדה אותי להתמקד בנושאים החשובים ביותר במהלך שיחות ופגישות, מה שהוביל לשיפור במערכות היחסים.
בהחלט ממליצה!
הילה ט.
מה הלקוחות מספרים עליי...
כינרת העבירה הרצאה מצוינת על ניהול קונפליקטים במסגרת מפגש עסקי. ממליצה בחום, כולם נהנו ויצאו עם כלים פרקטיים, תודה.
כנרת אייזנברג













