top of page
אנשים בהרצאה - מבט מקצה הקהל לכיוון הבמה

הרצאה – איך פותרים קונפליקטים ב – 5 שלבים

איך פותרים קונפליקטים בחמישה שלבים?

  • איך מרגיעים "לקוח זועם" והופכים אותו ללקוח מרוצה ואף ממלית?

  • איך קובעים גבולות ומתקשרים אותם ללקוחות ולספקים מבלי לפגוע במערכת היחסים?

  • מה עושים כש"הקולות בראש" מונעים מאיתנו לומר את מה שהיינו רוצים? ואיך מנהלים את אותם הקולות?

עובדים ובעלי עסקים מקיימים אינטראקציה בין-אישית עם לקוחות, ספקים, קולגות ועוד. בכל אינטראקציה בין אישית, כל אחד מגיע לאותו מפגש עם האמונות, המחשבות, הדעות שלו וכד'.


לעיתים ישנן התנגשויות בין האמונות, הרצונות והמחשבות שלנו. התנגשות זו עלולה להוביל לקונפליקט. דרך ההתמודדות עם הקונפליקט תקבע את המשך מערכת היחסים עם הצד השני.


מי שמצליח להתמודד עם קונפליקטים בצורה יעילה, יכול לשמור על מערכת יחסים טובה, לשפר את איכות השירות, למנוע נזקים ולהגדיל את שורת הרווח.


בהרצאה תקבלו כלים פרקטיים, ברורים ומידיים להתמודדות עם קונפליקטים בעולם העבודה. נכיר 5 שלבים מתוך עולם הגישור – שלבים פשוטים ליישום, שישפרו את הדרך שבה אתם מקשיבים, מדברים, מבהירים, מציבים גבולות ובעיקר פותרים בדרך שתוביל לשביעות רצון של הצדדים המעורבים בחיכוך.


נושאי הרצאה:

  • ניהול רגשות ותגובות אוטומטיות

  • הקשבה כפולה: לעצמי ולצד השני

  • זיהוי צרכים ואינטרסים

  • איך יוצרים דיאלוג גם כשיש חוסר הסכמה

  • פתרון קונפליקט שמכבד את שני הצדדים.


למי זה מתאים?

  • צוותי שירות, מכירה ושימור לקוחות

  • מנהלים ומנהלות

  • בעלי ובעלות עסקים

  • לציבור הרחב


הפרטים הטכניים:

משך ההרצאה: שעה עד שעה וחצי

מספר משתתפים: ללא הגבלה

דרישות טכניות: חדר עם מקרן ולוח

לתיאום והזמנת הרצאה

bottom of page