top of page
קבוצת עובדים יושבים ליד שולחן ומנהלים דיון לימודי

סדנת ניהול קונפליקטים

סדנת ניהול קונפליקטים
כשסיפור פוגש סיפור אחר – מתחיל הדיאלוג

קונפליקטים הם חלק בלתי נפרד מחיי היום יום בארגון בין עובדים, מול מנהלים, ובתקשורת מול לקוחות. במרבים המקרים הסיבה למחלוקת נעוצה בפערי תקשורת, סגנונות ופרשנויות שונות לאותה מציאות.

מה עושים כשהפערים גדלים, והקשר עלול להיפגע?

כאן נכנסת הגישה הנרטיבית שמציעה להסתכל על הקונפליקט כמו סיפור: לכל צד יש נקודת מבט, חוויות, פרשנות ו"עלילה" משלו.


בסדנה נלמד:

  • מהי גישת הגישור הנרטיבי וכיצד מיישמים אותה בשטח

  • מהם הסגנונות הנפוצים בסיפורי קונפליקט ולאן הם מובילים

  • מהי הקשבה כפולה ואיך יוצרים באמצעותה מרחב בטוח לשיח

  • איך שואלים שאלות שמקדמות שינוי ומובילות לבניית סיפור חדש

  • מהו "טוויסט בעלילה" ואיך הוא פותח פתח להבנה מחודשת ופתרון


קהל יעד:

  • מנהלי צוותים

  • מנהלי תיקי לקוחות וקשרי לקוחות

  • מנהלי פרויקטים

  • אנשי שירות ומכירה

  • אנשי משאבי אנוש


פרטים טכניים:

  • מספר משתתפים: 12-18

  • משך הסדנה: כ- 3.5 שעות

  • מיקום: חדר הדרכה עם לוח, מקרן ומרחב לישיבה במעגל


מה מרוויחים מהסדנה?

✔️ הפחתת מתחים וחיכוכים בצוות

✔️ חיזוק היכולות של העובדים והמנהלים לנהל שיחות קשות בצורה רגועה, ממוקדת ובונה

✔️ קידום שיתוף פעולה ותחושת מחוברות

✔️ שיפור האקלים הארגוני – פחות רכילויות, פחות הסתרות ומקום פרשנות, יותר פתיחות וביטחון.

✔️ חיסכון בזמן, באנרגיה ובמשאבים – קונפליקטים שמנוהלים נכון לא תוקעים תהליכים ולא מחבלים במטרות

רוצים להכניס שפה חדשה של הבנה ותקשורת לארגון?

מוזמנים לפנות אליי ולתאם שיחה לבחינת התאמה

לתיאום והזמנת סדנה

bottom of page