הדרכות למנהלים
מנהלים נדרשים למיומנויות רכות (תקשורת בין אישית גבוה, יחסי אנוש טובים ועוד) מלבד היכולות בתחום המקצועי שלהם בכדי לעמוד ביעדים ולהצליח במשימתם.
כיום, בעידן העסקים המודרני והפוסט קורנה, עולם העבודה הפך להיות מורכב ומגוון, עם עובדים מרקעים שונים, ערכים מגוונים ועבודה היברידית. מיומנויות הגישור מאפשרות למנהלים לנהל ולפעול בסביבה מורכבת כזו, להבין את הצרכים והרצונות, לתת להם מענה ובכך להפחית את הסכסוכים והעימותים בצוות ו/או בין הצוותים.
בהדרכה למנהלים, המטרה העיקרית ללמד את המנהלים כיצד לטפל ולמנוע סכסוכים בין העובדים בצורה מקצועית, ביעילות ובאופן שישפר את התוצאות ואת הקשרים בין הצדדים.
כיצד להניע את העובד מתוך מקום פנימי ומובן, ולא מתוך המקום של "אני המנהל וכך אמרתי לעשות".
הנושאים:
מיומנויות גישור:
טכניקות לניהול משא ומתן מבוסס הדדיות, אמפתיה ותמיכה רגשית, יכולות תקשורת ופיתוח חשיבה יצירתית בפתרון בעיות.
הבנת סכסוכים:
מניעים פסיכולוגיים והתנהגותיים של סכסוכים, צרכים ורצונות נפשיים.
מיומנויות תקשורת בין אישית:
פיתוח יכולות תקשורת בהדדיות המאפשרת שמיעת צרכי הצדדים, הבנת ההיסטוריה האישית והתרבותית של המעורבים וכן יכולת לשלב בין הדברים.
טכניקות פתרון סכסוכים:
הקניית מיומנויות לשאלת שאלות, זיהוי צרכים ואינטרסים לשם יצירת "טוויסט בעלילה" והגעה להסכמות והבנות.
הפרטיים הטכניים
קהל יעד: מנהלים בדרג ביניים
מיקום: חדר הדרכה עם לוח, מקרן וחלל שבו ניתן לשבת במעגל.
מספר משתתפים: 12-18
מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה,
כנרת שמעיה - מגשרת הקשבה להסכמות