top of page

סדנת ניהול קונפליקטים

קונפליקטים הם חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה והשותפות בכל ארגון. הם יכולים להיות על בסיס אישי או מקצועי. 

 

העובדים והמנהלים נדרשים לנהל תקשורת עם סביבה מגוונת, מול מנהלים בדרגי ניהול שונים או עם לקוחות שכל אחד מגיע מרקע שונה ולו סגנון אחר, מורכבות זו טומנת בחובה מחלוקות ומשפיעה על תפקוד העובדים והאווירה הכללית.

ניהול וטיפול במקרים אלו יסייעו להצלחת הארגון ועמידתו ביעדיו.

Meeting

בסדנת ניהול קונפליקטים נלמד להסתכל על המקרה באופן נרטיבי, סיפורי, בו לכל צד יש נקודת המבט שיוצרת פער בין הצדדים.

פער ככל שיהיה קטן או גדול, ניתן למצוא את עמק השווה ביצירת מרחב נעים ומכבד בו כל צד מרגיש את האפשרות לביטוי עצמי מלא.

 

הגישה הנרטיבית משתמשת בסיפורים ככלי עיקרי לבניית הבנות ותובנות משותפות בין הצדדים, לקידום פתרונות יצירתיים.

בהסתכלות רחבה זו, במיוחד בקונפליקטים קשים, עובדים בהתאם לרקע של האדם, משקפים את המציאות ומייצרים נרטיב חדש לשני הצדדים.

 

נושאים:

  • הסגנונות הקיימים בסיפורי העלילה ולאן הם מובילים אותנו

  • הקניית כלים מתוך גישת הגישור הנרטיבי.

  • מהי הקשבה כפולה?

  • איך יוצרים דיאלוג בונה באמצעות "טוויסט בעלילה"?

  • שאלת שאלות והבניית סיפור חדש.

 

קהל יעד: מנהלי צוות, מנהלי תיקי לקוחות, נציגי שירות ומכירה

מיקום: חדר הדרכה עם לוח, מקרן וחלל שבו ניתן לשבת במעגל.

מספר משתתפים: 12-18

זמן סדנה: 3.5 שעות

 

לכל שאלה ובקשה מוזמנים ליצור קשר, אני כאן לרשותכם,

כינרת שמעיה – מייצרת הקשבה להסכמות

bottom of page