השתלבות חלקה: טיפים למנהלים לקראת חזרה לעבודה של משירות מילואים
עבר לא מעט זמן מהאסון שפקד את המדינה שלנו, ועולות לא מעט שאלות בנוגע לעובדים ששירתו במילואים, חלקם אף באזור מלחמה של ממש. האם הם עדיין נחוצים בתפקידם? מה עושים אם העובד המחליף שלהם? משאירים אותו ומפטרים את המילואימניק, או הפוך? איך משלימים להם את פערי הידע שנוצרו בתקופה בה לא היו?
איך מייצרים תקשורת עסקית במצב של חרדה קיומית?
מצב מלחמה וחירום בו אנו נמצאים גורם לתחושת חרדה קיומית הן במישור האישי, המשפחתי והן במישור העסקי, הכלכלי והמקצועי. בתקופה זו אנשים מרגישים מודאגים ומאוימים וזה יכול להקשות על בעל העסק,
העובדים, הלקוחות והספקים לקבל החלטות ולהיות פרודוקטיביים.
התעמרות בעבודה – גישור ככלי
עובדים מבלים שעות רבות ביום במקום עבודתם, מפתחים אינטראקציות חברתיות ומקצועיות שונות עם סביבת העבודה. אינטראקציות אלה מבורכות וטובות אך לעיתים טומנות בחובן מחלוקות, סכסוכים ויצירת מחנאות.
גישור, נטוורקינג ומה שביניהם
נטוורקינג הפך לחלק בלתי נפרד מהעולם המקצועי. יצירת קשר עם אנשים אחרים יכולה לפתוח דלתות חדשות, להוביל להזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה פוריים וצמיחה הדדית.
אך גם יכולה להוביל לאי הבנות, לפער בציפיות, לחשדנות, לחוסר אמון, לתחרות, למאבקי אגו וקונפליקטים.