
.png)
המדריך הייחודי לניהול קונפליקטים של כינרת מגשרת!
מה אתם עושים בסיטואציות הבאות:
(האם התשובות שמסתתרות בריבועים נכונות?)
יש לך כעס כלפי ספק שלא עומד בזמנים
לסיים את ההתקשרות?
המנהל הישיר מתעלם מהדעות שלך
זה הזמן להתפטר?
לקוח כועס ולא משלם
לפטר אותו?
חבר לעבודה דיבר עליך סרה ויש הרגשה לא נעימה במהלך היום
לא לדבר איתו יותר?
יש הרבה מצבים שנוצרים בחיי הקריירה והעבודה אם כמנהלים, כשכירים, בעלי עסקים, ספקי שירות או כלקוחות.
בכל מצב יש רצון לסיים את הדברים בכמה שפחות זמן ועם הסכמה בין כל הצדדים.
החדשות הטובות - זה אפשרי!

אני שמחה וגאה להציג את המדריך לניהול קונפליקטים!
זהו מדריך ייחודי ליישום עצמי, שמלווה אותך צעד אחר צעד, כיצד להתמודד עם קונפליקטים בעולם העסקי והפנים ארגוני.
הנחת הייסוד בחוברת היא - כדי לנהל את הקונפליקטים באופן מיטבי, יש לעשות עבודה אישית ומנטאלית.
המטרה העיקרית של המדריך היא להבין את עצמנו, לזהות מה חשוב לנו, וללמוד כיצד לתקשר ביעילות את הרצונות, הצרכים, הרגשות והגבולות שאנו מציבים לעצמנו ולסביבה שלנו.
עם הקשבה והבנה של כל הדברים האלו מהצד שלנו ושל הצדדים במחלוקת, נוכל לסלול את הדרך למציאת פתרון הדדי, יעיל ופשוט לטווח הארוך.
3 שאלות מתוך המדריך לבחון את הגבולות שלך:
מה במדריך?
המדריך מחולק לשני חלקים:
1. תקשורת תוך אישית - בחלק זה העבודה היא בינכם לבין עצמכם, תלמדו לנהל את הקולות בראש, להגדיר את הרצונות, התחושות, הצרכים והשאיפות ולהכיר טוב יותר את ה"אני" הפנימי בסיטואציות השונות.
2. תקשורת בין-אישית - חלק זה מכין אתכם לתקשורת עם הצד השני ונותן כלים מקדמי שיח שיסייעו לכם לייצר הסכמות הדדיות לשביעות רצון כל הצדדים.
חשוב לציין: מדריך זה הינו חוברת עבודה שנותן מענה למצבי קונפליקט כגון: אי הסכמות, קושי בקבלת החלטות, ניהול משא ומתן ועוד.
בזכות החוברת תעברו תהליך העמקה ובירור פנימי ואישי, שיכין אתכם לכל אחד מהמצבים, וכמובן יסייע בזמן קונפליקט קיים שמנסים לפתור באותו הרגע.
למה חשוב לעשות את התהליך המקדים?
1. הגעה לדיאלוג עם הצד השני מתוך מקום שכלי.
2. ההכנה מרגיעה ומסייעת ליצור שלווה פנימית.
3. יצירת בהירות – בירור עמוק עוזר לנו להבין מה חשוב לנו, על מה נוכל לוותר ועוד. ככל שיהיה יותר בהירות אצלכם כך תהיו פחות חשופים להשפעות ולמניפולציות.
מאחלת שנזכה להביא שלום בתוכנו ובנינו, כינרת