top of page
סדנת גישור לבעלי עסקים
בעלי עסקים מקיימים אינטראקציה בין-אישית עם לקוחות, ספקים, קולגות ועוד. בכל אינטראקציה בין אישית, כל אחד מגיע לאותו מפגש עם האמונות, המחשבות, הדעות וכדומה.
לעיתים ישנן התנגשויות בין האמונות, הרצונות והמחשבות לבין הצד השני, התנגשות זו עלולה
להוביל לקונפליקט. דרך ההתמודדות עם הקונפליקט תקבע את המשך מערכת היחסים עם
הצד השני.
עסקים שמצליחים להתמודד עם קונפליקטים בצורה יעילה, יכולים לשמור על מערכת יחסים טובה, לשפר את איכות השירות, למנוע נזקים לעסק ולהגדיל את שורת הרווח.
bottom of page